logo topwest
Краще! Дешевше!

інтернет магазин вживаної техніки

(093) 977 00 64 ◆ (097) 852 22 67



Доставка і оплата

Наш магазин бу техніки завжди дбає про своїх клієнтів. Тому ми обрали найбезпечніший метод оплати і надійний метод доставки. Ми не вимагаємо жодних передплат, оплачуйте свою покупку при отриманні. Ми працюємо з усіма службами доставки в Україні, але перевагу надаємо «новій пошті», оскільки якість їхніх послуг завжди на висоті. Якщо для Вас зручний інакший метод доставки чи оплати – просто виберіть відповідний пункт при оформленні замовлення, або зателефонуйте нам.

При покупці до 14:00 – відправка товару відбудеться у той же день. Якщо після – на наступний день, не враховуючи вихідних. Ми сумлінно упаковуємо будь-який з наших товарів, тому при замовленні після 14:00, просто не встигнемо належно його упакувати. Крім картонної коробки і пінопласту, використовується водонепроникна плівка, адже будь-яка техніка не любить знаходитись у вологому середовищі. Ми вважаєм що краще довше пакувати, ніж потім отримати негативні відгуки.

Отримавши пакунок з товаром у відділенні транспортної служби обов’язково перевіряйте його на предмет зовнішніх пошкоджень. Якщо ви виявите пошкодження на упаковці – зверніться до обслуговуючого персоналу для вияснення деталей. Якщо все гаразд – сміливо відкривайте посилку. Перевірте кількість замовлених товарів, комплектацію вказану на сайті. В відділеннях транспортних компаній передбачені спеціальні місця для цього, з столом і розетками. Увімкніть пристрій для того щоб переконатись що він справний. Після цього – оплатіть вартість покупки працівнику служби доставки і не забудьте взяти чек про оплату.

Якщо товар прийшов неукомплектований ( нема шнурів, блока живлення, ножки монітора тощо ) – пересвідчіться, що в накладній ТП нема додаткових місць. Деякі товари відправляються в двох або більше коробках. Це зумовлено економією місця і безпекою приладу. Наприклад будь-який монітор небезпечно перевозити у зібраному стані. Підставки практично завжди рухомі, і при перевезенні монітор може впасти. Тому їх відправляють в окремій коробці. Якщо у Вас виникла подібна ситуація – проконсультуйтесь з представником компанії, скоріш за все друга частина посилки ще в дорозі. В інакшому випадку – зателефонуйте нам, або відмовтесь від товару.

Якщо техніка не вмикається – перевірте на предмет фізичних пошкоджень. Якщо є грубі пошкодження (тріщини, сколи і т д ) відмовтесь від посилки і повідомте нам. Ми цінимо Ваш час, і тому весь процес вияснення обставин з перевізником беремо на себе, а Вам негайно вишлемо справний пристрій. На нашій практиці ще не було випадку, коли ми помилково надіслали несправний пристрій або не ту модель. Але якщо таке станеться – ми відшкодуємо повну вартість доставки і надішлемо Вам необхідний товар з доставкою за свій рахунок.

Ну а якщо все добре – користуйтесь на здоров’я, задавайте питання щодо купленого товару, ми завжди раді допомогти і розповісти про цікаві можливості того чи іншого пристрою. Пишіть свої відгуки нарахунок товару, нам завди важлива Ваша думка, адже саме наші клієнти формують напрямок нашої діяльності.